Ford стверджує, що літій-манганова батарея для електромобілів забезпечить більшу дальність за низької вартості.

Компанія Ford досягла прориву в технології акумуляторів для електромобілів, що дозволить розробляти більш дешеві батареї для автомобілів із більшими дистанціями.
Ford упевнена, що до кінця десятиліття вона зможе запропонувати більш доступні електромобілі із збільшеною дальністю поїздки на одній зарядці.
"Після інтенсивних досліджень і розробок у нашому передовому Центрі акумуляторних технологій Ion Park, я радий повідомити, що команда Ford створила революційну хімію батарей: Літій-манганову багату (LMR)", - заявив Чарльз Пун, директор з електронавчання та двигунів Ford.
LMR має більш високу енергоємність
За словами компанії, літій-манганові батареї LMR мають більш високу енергоємність, ніж навіть високонікелеві акумулятори. Це означає велику дальність, дозволяючи користувачам долати більшу відстань на одній зарядці та зменшуючи тривогу щодо залишкового заряду, вважають у Ford.
Ця технологія дозволяє значно знизити вартість акумуляторів у порівнянні з акумуляторами середньої нікелевої складової. Це важливе досягнення, яке допоможе досягти справжнього цінового паритету з автомобілями на бензині та зробити електромобілі доступнішими для широкого кола людей.
Компанія підкреслила, що вона вирішує всі аспекти технології акумуляторів – від матеріалознавства та проектування осередків до виробничих процесів – з метою зниження вартості.
Компанія почала з постачання акумуляторів на основі нікель-кобальт-мангану (NCM), а в 2023 році додала акумулятори на основі літій-залізного фосфату (LFP). LMR – це наступний крок.
LMR – ключовий фактор для доступних електромобілів
«Наша мета зрозуміла: досягти цінового паритету з автомобілями на бензині та запропонувати доступні рішення, орієнтовані на потреби клієнтів. Введення LMR є ключовим фактором для створення доступних та бажаних електромобілів», - зазначили в компанії.
Пун наголосив, що цей прорив — не просто лабораторний експеримент. Компанія активно працює над масштабуванням хімії осередків LMR та інтегрує їх у майбутнє модельне розмаїття автомобілів у найближчі десятиліття. Команда вже виготовляє вторинні осередки Ford другого покоління на пілотній лінії.
«Робота над LMR – це доказ неймовірних талантів та відданості нашої команди в Ion Park. Наш Центр акумуляторних технологій об'єднує понад 135 висококласних хіміків, інженерів та науковців, які прийшли з провідних акумуляторних компаній та дослідницьких інститутів з усього світу», - зазначив Пун.
LMR пропонує безліч переваг
Раніше дослідження показали, що катодний матеріал на основі літій-мангану (LMR) має безліч переваг, включаючи високу питому ємність, низьку вартість та екологічність.
Цей матеріал вважається найбільш перспективним катодом для літієвих акумуляторів наступного покоління та має вирішити проблеми обмеженої дальності та низької безпеки електромобілів.
Хоча деякі стверджують, що матеріали LMR страждають від значної незворотної втрати ємності та низької питомої ємності при перших циклах зарядки та розрядки, а також виявляють проблеми з напругою та термічною стабільністю при високих густинах струму, прорив Ford повинен вирішити ці проблеми.
«Ми завжди прагнемо нових кордонів і нових стандартів у Ford Ion Park. Наша амбіція – надати доступні електромобілі для кожного, і ми активно працюємо над інтеграцією цих батарей у наші майбутні моделі автомобілів у найближче десятиліття», – пояснив Пун.
Залишилися побажання, поділіться своїм відгуком
Тут поки немає відгуків, будьте першим
Статті на тему
"Енергія сонця"

Дякуємо за відгук
Найсвіжіше на порталі
