🇨🇳 Китай стверджує, що вирішив ключову проблему Hyperloop, яка зупинила проект Ілона Маска

ІІ-підвіска згладжує поїздки на швидкості 1000 км/год у вакуумній маглів-системі
Китайські вчені заявили, що знайшли вирішення серйозної проблеми, що заважає реалізації концепції надшвидкісного вакуумного транспорту, аналогічного Hyperloop Ілона Маска. Йдеться про сильні вібрації в капсулах, що виникають через найдрібніші дефекти на трасі - нерівностей у котушках або вигинів мостів. Навіть за умов майже повного вакууму такі відхилення перетворюють поїздку на стресове випробування.
Дослідження, проведені в маглів-центрі в Датоні (провінція Шаньсі), показали, що на ключових швидкостях - близько 400 і 600 км/год - капсули схильні до резонансних коливань, шкідливих для здоров'я. За шкалою комфорту поїздки (індекс Шперлінга) значення досягали рівня «вкрай неприємно» і навіть «небезпечно».
Проте команда під керівництвом Чжао Міна з корпорації CASIC розробила гібридну підвіску з ІІ-контролем. Вона поєднує повітряні пружини та електромагнітні приводи, що працюють за алгоритмами «небесної стабілізації» та PID-регулювання. В результаті вібрації вдалося знизити майже на 46%, а поїздка навіть на швидкості 1000 км/год тепер вважається «відчутною, але не викликає дискомфорту».
Система пройшла випробування на масштабній моделі 1:10 та шестиосьовому симуляторі. Однак до впровадження в реальних умовах ще чимало випробувань — особливо на випадок екстреного гальмування чи несподіваних перешкод.
Незважаючи на завершення проекту Hyperloop у США у 2023 році, Китай продовжує розвивати вакуумний маглів. Пекін розглядає цю технологію як шлях не лише до нової ери транспорту, а й до більш дешевих космічних запусків.
Залишилися побажання, поділіться своїм відгуком
Тут поки немає відгуків, будьте першим
Статті на тему
"Альтернативний транспорт"

Дякуємо за відгук
Найсвіжіше на порталі
