Huawei розробив твердотільний акумулятор для електромобілів із запасом ходу до 3000 км та зарядкою менш ніж за 5 хвилин ⚡

time icon
09.07.2025
71
0
Huawei розробив твердотільний акумулятор для електромобілів із запасом ходу до 3000 км та зарядкою менш ніж за 5 хвилин ⚡

 

Китайський технологічний гігант Huawei подав патент на новий тип твердотільного акумулятора, здатного радикально змінити ринок електромобілів. Згідно з документом, батарея забезпечує запас ходу до 3000 км (близько 1860 миль) і може заряджатися з 10 до 80% всього за 5 хвилин. Ця розробка позиціонується як один із найбільш амбітних та перспективних кроків у сфері сталої мобільності.


 

У чому суть технології?


Huawei представив нову конструкцію твердого сульфідного акумулятора, в якій використовується легування електроліту азотом. Ця інновація дозволяє знизити побічні хімічні реакції на кордоні з літієвим анодом, тим самим покращуючи стабільність та довговічність батареї.

Ключові характеристики батареї Huawei:

  • Тип: твердотільний сульфідний акумулятор з азотним легуванням
  • Енергетична щільність: 180–225 Вт·ч/фунт (~400–500 Вт·ч/кг)
  • Максимальний пробіг: до 3000 км
  • Швидка зарядка: з 10% до 80% менш як за 5 хвилин

 

Чому це важливо для електромобілів?


Хоча Huawei не виробляє власні автомобілі, компанія активно співпрацює з автопромом, впроваджуючи свої технології у смарт-системи та електромобілі. Нова батарея може стати ключовим елементом для прориву в області далекобійних та надшвидко заряджаються ЕВ.

У порівнянні зі звичайними літій-іонними акумуляторами, технологія Huawei пропонує:

  • У 2–3 рази більшу щільність енергії
  • Ультрашвидку зарядку
  • Підвищена безпека (твердотільна структура знижує ризик займання)

 

Китай як світовий лідер в акумуляторних технологіях


Huawei не єдина китайська компанія, що рушить ринок уперед. Країна вже займає лідируючі позиції у світі за кількістю патентів на твердотільні батареї – понад 7600 на рік, що становить понад 36% світової активності у цій сфері.

Компанія CATL – інший великий гравець – вже планує розпочати пілотне виробництво гібридних твердотільних батарей до 2027 року. Тим часом Huawei активно інвестує у верхній ланцюжок поставок, включаючи компоненти, такі як сульфідні електроліти, які в окремих випадках дорожчі за золото через свою високу провідність і рідкість.

 

Перспективи та виклики

 

Незважаючи на приголомшливі теоретичні показники, експерти застерігають: для масового впровадження такої батареї потрібно:

  • розвиток зарядної інфраструктури нового покоління (мегаватні станції),
  • зниження вартості виробництва компонентів,
  • проведення реальних випробувань у серійних авто.

Тим не менш, вхід Huawei у цю гонку посилює конкуренцію та стимулює розвиток інновацій, наближаючи масовий ринок ЕВ з дальністю 2000+ км та швидкою зарядкою.

Наскільки вам сподобалася стаття?

Залишилися побажання, поділіться своїм відгуком

Тут поки немає відгуків, будьте першим

Найсвіжіше на порталі

УЗІП для сонячних панелей: як захистити свою СЕС від блискавок та перенапруг
Сонячна енергія Акумулятори Електростанції Сонячні батареї

УЗІП для сонячних панелей: як захистити свою СЕС від блискавок та перенапруг

Redwire представила найпотужніші сонячні панелі ROSA для місячної станції NASA Gateway 🌕
Сонячна енергія Електростанції Сонячні батареї

Redwire представила найпотужніші сонячні панелі ROSA для місячної станції NASA Gateway 🌕

Китайське судно-автовоз на сонячній енергії доставило 4 000 електромобілів до Греції та скоротило викиди CO₂ на 2 100 тонн 🌍
Сонячна енергія Акумулятори Альтернативний транспорт Сонячні батареї

Китайське судно-автовоз на сонячній енергії доставило 4 000 електромобілів до Греції та скоротило викиди CO₂ на 2 100 тонн 🌍