Toyota прискорює перехід на електромобілі: 15 нових моделей та амбіції на 35% ринку до 2030 року

time icon
20.04.2025
67
0
Toyota прискорює перехід на електромобілі: 15 нових моделей та амбіції на 35% ринку до 2030 року

 

Поки конкуренти переглядають свої плани щодо електромобілів, Toyota робить несподіваний хід — замість гальмування компанія навпаки натискає на газ.

 

За повідомленнями галузевих джерел, японський автогігант готується до масштабного ривку: до 2027 року Toyota має намір розробити 15 нових моделей електромобілів та виробляти до мільйона одиниць на рік. А до 2030-го зробити так, щоб 35% всіх її автомобілів були повністю електричними.

 

Чому це важливо?

На тлі новин про те, що автоконцерни типу Ford і GM заморожують запуск деяких електромобілів, стратегія Toyota виглядає особливо цікаво. Ще кілька років тому компанія була обережна щодо «електричок», віддаючи перевагу гібридам. Зараз же робить ставку відразу на кілька напрямків.

 

Мультивекторна стратегія

Toyota не просто переходить на батарейні електрокари (BEV), але і продовжує інвестувати в гібриди, гібриди, що підключаються, і водневі технології. Це гнучкий підхід, який враховує регіональні особливості, інфраструктуру та переваги покупців.

Наприклад:

  • До 2035 року у Європі Toyota хоче продавати лише моделі з нульовим викидом CO₂.
  • До 2050 року стати вуглецево-нейтральною по всьому світу.
  • Паралельно співпрацює з компаніями у сфері «зеленої» енергетики та розробляє водневі картриджі.

Технології майбутнього: від акумуляторів до гігапресів

Інженерна команда Toyota робить ставку на твердотілі акумулятори нового покоління. Ці батареї обіцяють запас ходу до 1200 км та швидку зарядку всього за 10 хвилин. Комерційний запуск заплановано на 2027–2028 роки.

А ще - Toyota планує впровадити "гігакастинг" за прикладом Tesla: це коли величезні частини кузова відливаються повністю лише за три хвилини. Це дозволить здешевити та прискорити виробництво.

 

А що у США?

Тут не все так гладко. У жовтні 2024 року Toyota відклала запуск свого великого електричного позашляховика, який мали збирати на заводі в Кентуккі. Новий старт – не раніше середини 2026 року. Незважаючи на затримку проект залишається ключовим елементом американської стратегії компанії.

 

Що вже є та що буде?

На сьогоднішній день у Toyota у лінійці всього пару BEV-моделей: кросовер bZ4X та люксовий Lexus RZ. Але найближчим часом очікується вихід:

  • компактного bZ3X (вже продається в Китаї за $15,100),
  • європейського C-HR+ (від $30,000),
  • великого bZ5X та преміального Lexus TZ — пізніше цього року,
  • і навіть електричного суперкара Lexus, про який давно ходять чутки.

Ах так, і електричний Tacoma — пікап, на який чекають у США.

 

Поки що 2%, але все попереду

У 2024 році Toyota продала близько 140 тисяч електромобілів. Це лише 2% від загальної кількості, але вже у 25 разів більше, ніж кілька років тому. Якщо плани здійсняться, до кінця десятиліття електрокари стануть основною частиною модельного ряду.

🔌 Висновок: Toyota не просто наганяє, вона робить це з розрахунком на далеку дистанцію. Повільно, але вірно компанія перетворюється на одного з головних гравців на електромобільній сцені.

Наскільки вам сподобалася стаття?

Залишилися побажання, поділіться своїм відгуком

Тут поки немає відгуків, будьте першим

Найсвіжіше на порталі

Німецький енергетичний гігант підтримав британський стартап із доступною полімерною батареєю для будинків
Сонячна енергія Акумулятори

Німецький енергетичний гігант підтримав британський стартап із доступною полімерною батареєю для будинків

Вчені встановили світовий рекорд ефективності екологічних сонячних батарей - 16,65%
Сонячна енергія Сонячні батареї

Вчені встановили світовий рекорд ефективності екологічних сонячних батарей - 16,65%

Ferrari переходить на електротягу: перший електросуперкар представлять 9 жовтня Маранелло
Акумулятори Альтернативний транспорт

Ferrari переходить на електротягу: перший електросуперкар представлять 9 жовтня Маранелло