Китайська плавуча сонячна електростанція має високу стійкість і витримує хвилі до 4 метрів.

Китайські дослідники розробили нову конструкцію плавучої фотоелектричної (FPV) системи, що має високу стабільність і здатність витримувати сильне хвилювання. Інженери з Цзянсуського університету науки та технологій створили FPV-систему для експлуатації у відкритому морі, здатну витримувати хвилі заввишки до 4 метрів.
Випробування у хвильовому басейні
Для перевірки стійкості системи вчені провели серію випробувань у регулярних та нерегулярних хвилях у спеціальному хвильовому басейні. У ході досліджень було виявлено, що FPV-система зазнає найбільшого навантаження при бічному хвилюванні (beam sea), тоді як при лобовому (heading sea) і косому (quartering sea) хвилюванні напруги суттєво нижче.
Розвиток плавучої сонячної енергетики
Вибір теми дослідження був зумовлений стрімким розвитком технологій плавучої сонячної енергетики, оскільки вони сприяють зниженню витрат та демонструють відмінні морехідні якості.
"Наші дослідження дозволили значно просунути розуміння гідродинамічних реакцій нової офшорної FPV-системи, розробленої для оптимізації її роботи та стійкості у складних морських умовах", - розповів провідний автор дослідження Шен Сюй в інтерв'ю PV Magazine.
За його словами, об'єднання експериментального та чисельного аналізу дозволило глибше вивчити динаміку багатомодульної FPV-системи. Ці результати цінні для інженерної спільноти та допоможуть в економічно ефективному впровадженні плавучих сонячних електростанцій у морському середовищі.
Дослідження натягу якірних тросів
Крім того, дослідники розробили чисельну модель, підтверджену експериментальними даними, для вивчення гідродинамічних характеристик FPV-системи та натягу її якірних тросів в екстремальних морських умовах. Ці дані забезпечують важливі проектні рекомендації щодо подальшого розвитку технології.
Згідно зі статтею, опублікованою в журналі Science Direct, при регулярному хвилюванні з висотою хвилі 4 метри натяг якірних тросів в умовах бокового хвилювання досягає 623,672 кН - це максимальний показник серед усіх випробуваних режимів.
Для лобового хвилювання за тієї ж висоті хвиль граничне натяг становить 157,78 кН. Таким чином, натяг тросів в умовах бокового хвилювання значно вищий, ніж при лобовому або косому хвилюванні. Також вчені зазначили, що при постійній висоті хвиль зменшується натяг зі збільшенням періоду хвиль.
Більше дізнатися про енергію сонця ви можете з нашого блогу 👉 Блог Eco Volt
Залишилися побажання, поділіться своїм відгуком
Тут поки немає відгуків, будьте першим
Статті на тему
"Енергія сонця"

Дякуємо за відгук
Найсвіжіше на порталі
