Китайський автогігант Zeekr представив гібридний позашляховик із запасом ходу 1000 км та акумулятором на 70 кВт·год.

time icon
13.08.2025
112
0
Китайський автогігант Zeekr представив гібридний позашляховик із запасом ходу 1000 км та акумулятором на 70 кВт·год.

 

Компанія Zeekr, преміальний бренд концерну Geely, презентувала свій новий флагман - гібридний кросовер Zeekr 9X, який здатний проїхати до 1000 км на одному заряді та баку палива. Новинка поєднує в собі 2,0-літровий турбобензиновий двигун і три потужні електромотори на кремнієвому карбіді, сумарна потужність яких становить 1030 кВт (приблизно 1400 к.с.).

Модель побудована на новій модульній платформі SEA-S (Китаї відома як Haohan-S), адаптованій під гібридні силові установки. Технологія отримала назву SEA Hybrid (Haohan Hybrid) та розроблена з прицілом на високу ефективність та динаміку.

За заявою виробника, Zeekr 9X розганяється від 0 до 100 км/год лише за 3,1 секунди, а максимальна швидкість досягає 240 км/год. Причому динаміка практично не залежить від заряду батареї – різниця в часі розгону становить не більше 0,2 секунд.

 

70 кВт·год та інноваційна архітектура батареї


Автомобіль оснащений акумулятором CATL Freevoy на 70 кВт·год, що робить його одним з найємніших серед усіх гібридів, що підключаються (PHEV). Батарея підтримує зарядку по 900-вольтовій архітектурі зі струмом 6C, дозволяючи заповнити заряд з 20 до 80% всього за 9 хвилин.

Електричний пробіг по циклу CLTC – до 380 км, а сумарний запас ходу, включаючи бензиновий двигун, перевищує 1000 км. Турбодвигун 2.0 демонструє рекордну теплову ефективність понад 46%, а витрата палива - до 10% нижче, ніж у багатьох гібридів із мотором 1.5.

Розумне управління ресурсами

Freevoy використовує двозонну архітектуру з незалежними ланцюгами та охолодженням для ефективного розподілу енергії. При легкому навантаженні працює зона з максимальною ефективністю, а при високих навантаженнях або морозом включається зона з підвищеною потужністю.

 

Стратегія Zeekr: електричний чи гібрид?


У Zeekr заявили, що продовжуватимуть розробляти суто електричні моделі для середнього та великого сегменту, проте для флагманів, таких як 9X, обрано стратегію «супергібриду» — потужного PHEV з далеким ходом та швидкою зарядкою. При цьому платформа готова до можливого випуску повністю електричної версії (BEV), якщо зміниться ринковий попит.

Наскільки вам сподобалася стаття?

Залишилися побажання, поділіться своїм відгуком

Тут поки немає відгуків, будьте першим

Найсвіжіше на порталі

Німеччина прискорює проекти геотермальної енергії за допомогою нових спрощених дозволів
Електростанції Геотермальні електростанції

Німеччина прискорює проекти геотермальної енергії за допомогою нових спрощених дозволів

Ірландська компанія запускає масштабні трилопатеві вітряки для розподіленої генерації енергії
Вітрові турбіни

Ірландська компанія запускає масштабні трилопатеві вітряки для розподіленої генерації енергії

Сонячна панель на балконі - розумна енергія в міській квартирі
Сонячна енергія Сонячні батареї

Сонячна панель на балконі - розумна енергія в міській квартирі