Перше у світі аеротаксі з гібридною системою на водневих паливних елементах та батареях

time icon
19.04.2025
134
0
Перше у світі аеротаксі з гібридною системою на водневих паливних елементах та батареях

Південнокорейська компанія Sambo Motors Group представила на CES 2025 свою новітню розробку в сфері міської авіаційної мобільності (UAM) — аеротаксі HAM III-2. Цей двомісний гібридний літальний апарат значно перевищує свою попередню версію, HAM III-1, за розмірами, характеристиками та рівнем технологічного вдосконалення.

 

Технічні характеристики та особливості HAM III-2

HAM III-2 розрахований на кількох пасажирів і має розмах крил 9 метрів, висоту 4,5 метра та масу 850 кілограмів. Завдяки гібридному силовому агрегату цей апарат здатний встановлювати нові стандарти у сфері паливної ефективності та безпеки польотів у сегменті UAM.

Представник компанії Sambo Motors на виставці CES 2025 зазначив: «З урахуванням дальності та часу польоту, він підходить як для військових потреб, так і для комерційних перевезень. В майбутньому такі аеротаксі зможуть виконувати рейси між містами та забезпечувати швидкі перевезення за принципом "з точки в точку"».

 

Нова ера гібридних польотів

 

Однією з ключових особливостей HAM III-2 є його двокомпонентна система живлення. Під час вертикального зльоту використовується виключно акумуляторна енергія, що знижує рівень шуму та викидів. Після досягнення крейсерської висоти літак перемикається на водневі паливні елементи, мінімізуючи залежність від важких батарей. Таке рішення дозволяє ефективно поєднувати продуктивність та економічність.

Аппарат оснащений чотирма горизонтальними пропелерами для вертикального підйому та двома великими задніми гвинтами для горизонтального руху. Його крейсерська швидкість досягає 180 км/год, дальність польоту складає 100 км, а час у повітрі — 40 хвилин, що робить його ідеальним рішенням для коротких перельотів у межах мегаполісів.

 

Майбутні випробування та перспективи

Компанія Sambo Motors планує провести серію польотних випробувань у США на початку 2025 року. Тестування водневих паливних елементів пройде в пустелі, що дозволить перевірити роботу апарата в різних кліматичних умовах. Особливу увагу буде приділено маневреності, включаючи підйом, спуск та повороти, щоб підтвердити безпеку та ефективність конструкції.

Оскільки в Південній Кореї поки немає законодавчої бази для випробувань літальних апаратів з водневими паливними елементами, Sambo Motors розраховує на закордонні тести, щоб продемонструвати переваги своєї технології та підготувати ґрунт для майбутніх нормативних змін на батьківщині.

 

Революція в міській авіації

 

Наразі HAM III-2 проходить сертифікацію в Корейському управлінні цивільної авіації та Федеральному авіаційному управлінні США (FAA). Незважаючи на те, що перший політ ще не відбувся, компанія планує здійснити його до кінця року, що стане важливим кроком до комерціалізації проекту.

Завдяки інтеграції водневих паливних елементів цей літальний апарат не тільки збільшує дальність польоту, але й вирішує проблему ваги традиційних батарей. Інноваційні рішення та майбутні випробування підтверджують, що Sambo Motors прагне змінити уявлення про міську авіаційну мобільність. HAM III-2 прокладає шлях до майбутнього, в якому повітряний транспорт стане безпечним, ефективним і екологічно стійким.

Наскільки вам сподобалася стаття?

Залишилися побажання, поділіться своїм відгуком

Тут поки немає відгуків, будьте першим

Найсвіжіше на порталі

Німецький енергетичний гігант підтримав британський стартап із доступною полімерною батареєю для будинків
Сонячна енергія Акумулятори

Німецький енергетичний гігант підтримав британський стартап із доступною полімерною батареєю для будинків

Вчені встановили світовий рекорд ефективності екологічних сонячних батарей - 16,65%
Сонячна енергія Сонячні батареї

Вчені встановили світовий рекорд ефективності екологічних сонячних батарей - 16,65%

Ferrari переходить на електротягу: перший електросуперкар представлять 9 жовтня Маранелло
Акумулятори Альтернативний транспорт

Ferrari переходить на електротягу: перший електросуперкар представлять 9 жовтня Маранелло