⚡ BMW тестує прототип i7 з новою твердотільною батареєю: запас ходу збільшено

Компанія BMW почала випробування прототипу електромобіля i7, оснащеного інноваційною твердотільною батареєю (All-Solid-State Battery, ASSB), розробленою у співпраці з американською компанією Solid Power. Нова технологія обіцяє революційні зміни в електромобільній галузі, забезпечуючи високу щільність енергії, меншу вагу та більший запас ходу.
Прорив в акумуляторних технологіях
На відміну від традиційних літій-іонних акумуляторів з рідким або гелевим електролітом, твердотільні батареї використовують твердий сульфідний електроліт. Це не тільки підвищує енергоефективність, але й робить батареї компактнішими та безпечнішими. У рамках співпраці, BMW та Solid Power з 2022 року активно працюють над інтеграцією цієї технології у серійне виробництво.
Прототип BMW i7 з новою батареєю вже проходить випробування у Мюнхені. Він використовує п'яте покоління призматичних осередків спеціально адаптованих для інтеграції з твердотільною технологією. Це дозволяє BMW практично тестувати технологію, не відходячи від поточних виробничих стандартів.
"Ми пишаємося тим, що наше партнерство з BMW дозволило вперше продемонструвати повністю твердотільні осередки в реальному автомобілі", - зазначив Джон Ван Скотер, CEO компанії Solid Power.
Мета – практична надійність
BMW розглядає цей прототип як експериментальну платформу для вивчення ключових факторів:
- як твердотільні осередки поводяться при заряді/розряді,
- як контролювати внутрішній тиск,
- як підтримувати оптимальні температурні режими
За словами Мартіна Шустера, віце-президента BMW з розробки акумуляторних осередків, цей проект підкреслює відкритий підхід компанії до технологій та прагнення інтегрувати передові рішення за допомогою стратегічних партнерів.
Партнерство та стратегія на майбутнє
Співпраця BMW і Solid Power триває з 2016 року і стала глибшою після стратегічних інвестицій у 2021 році. У 2025 році BMW запускає власну пілотну лінію з виробництва твердотільних осередків на базі ліцензії Solid Power. Виробництво буде налагоджено у Центрі компетенцій з акумуляторних осередків у Парсдорфі.
Цей напрямок доповнює довгострокову стратегію BMW з внутрішніх розробок акумуляторів: з 2008 року компанія активно формує експертизу в цій галузі, а в 2019 році відкрила централізований R&D-хаб у Мюнхені.
Навіщо це веде?
Хоча до масового впровадження твердотільних батарей ще потрібне доопрацювання, BMW упевнена, що саме вони стануть ключем до електромобілів нового покоління — далекобійнішим, легшим і безпечнішим. Партнерство із Solid Power відіграє важливу роль у цьому переході, зміцнюючи позиції BMW як лідера в галузі інноваційних технологій зберігання енергії.
Залишилися побажання, поділіться своїм відгуком
Тут поки немає відгуків, будьте першим
Статті на тему
"Альтернативний транспорт"

Дякуємо за відгук
Найсвіжіше на порталі
