🔋 YouTuber встановив батарею 62 кВт·год в Nissan Leaf і збільшив запас ходу до 366 км

Британський блогер під ніком Battery Man модернізував електромобіль Nissan Leaf першого покоління, встановивши в нього сучаснішу батарею від наступної версії. В результаті запас ходу збільшився більш ніж удвічі — із 172 км до 366 км на одній зарядці! 💥
У своєму відео Battery Man порівняв Leaf з "автомобілем з Лего" за його простоту та модульність конструкції. Все переоснащення зайняло менше трьох годин, і при цьому не знадобилося професійного обладнання.
Як це було: апгрейд старого Leaf
Оригінальний Leaf (2010) був першим масовим електромобілем, і на той момент його батареї вистачало приблизно на 107 миль (172 км). Хоча за сьогоднішніми мірками цього недостатньо, простота конструкції та низькі експлуатаційні витрати зробили його популярним вибором.
Battery Man вирішив вдихнути нове життя у старенький електрокар. Він зняв стару батарею на 30 кВт·год і поставив батарею на 62 кВт·год від другого покоління Leaf. Щоби все підійшло, йому довелося виготовити нові металеві кронштейни і трохи підварити старі.
📦 Для проекту він використав:
- гідравлічні домкрати та підпірки
- стандартний набір інструментів
- нові задні пружини
- болти, пірозапобіжник
- CAN-мост та OBD-рідер для зв'язку з бортовою електронікою
Скільки це коштує?
Battery Man стверджує, що такий апгрейд цілком під силу будь-якому ентузіасту.
- Уживаний Leaf коштує від $4000
- Батарея 62 кВт·год - від $5000 до $10 000
Сам він вклав приблизно £3,200 ($4,340), включаючи всі деталі.
Єдиний нюанс — CAN-мост вимагає мінімального налаштування ПЗ, щоб батарея «потоваришувала» з електронікою старого Leaf. Але, за словами блогера, це простіше, ніж здається.
🗣️ «У майбутньому, я впевнений, багато хто почне самостійно змінювати батареї в електромобілях», — каже Battery Man.
Залишилися побажання, поділіться своїм відгуком
Тут поки немає відгуків, будьте першим
Статті на тему
"Альтернативний транспорт"

Дякуємо за відгук
Найсвіжіше на порталі