Китайські 240-тонні електричні самоскиди доводять: батареї можуть конкурувати з дизелем у тяжкому видобутку

Китайський виробник важкої техніки XCMG активно зміцнює позиції у сфері безвуглецевих технологій для гірничодобувної промисловості. У вересні компанія підписала стратегічну угоду з австралійським гігантом Fortescue, одним із найбільших експортерів залізняку в світі.
За умовами угоди XCMG поставить до 200 електричних самоскидів вантажопідйомністю 240 тонн, які можна порівняти за потужністю з дизельними аналогами, але при цьому не виділяють вихлопних газів. Для Fortescue це значний крок до скорочення вуглецевого сліду і переходу на екологічні методи видобутку.
Характеристики електричного самоскида XCMG
- Вантажопідйомність: понад 250 тонн (≈ 550 000 фунтів)
- Повна маса: понад 380 тонн (≈ 840 000 фунтів)
- Потужність електроприводу: близько 2550 к.с.
- Подолання ухилів: до 17%
- Максимальна швидкість: ~56 км/год
Машина поєднує в собі нульові викиди та високу економічну ефективність, зберігаючи необхідні показники дальності ходу та потужності для роботи в умовах масштабних копалень.
Значення для світової «зеленої» повістки
Fortescue підкреслює, що відмова від дизельних двигунів на користь акумуляторів - це не тільки внесок у скорочення кліматичних ризиків, а й спосіб мінімізувати майбутні регуляторні та фінансові загрози бізнесу.
Співпраця з XCMG продовжує тенденцію компанії на розширення партнерств із китайськими виробниками «зелених» технологій. Раніше Fortescue уклала контракти з BYD (електротранспорт та батареї), Longi (сонячні технології) та Envision Energy (вітроенергетика та накопичувачі енергії).
За словами засновника Fortescue Ендрю Форреста, глобальна кооперація між континентами – це шанс використати максимум можливостей декарбонізації та прискорити перехід світової промисловості до сталого розвитку.
Залишилися побажання, поділіться своїм відгуком
Тут поки немає відгуків, будьте першим
Статті на тему
"Альтернативний транспорт"

Дякуємо за відгук
Найсвіжіше на порталі
